نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3404
-
الف
+

اکران فلم های سینمایی «روز واقعه» و «پرواز در شب» در ماه محرم

فلم های سینمایی «روز واقعه» و «پرواز در شب» در محرم سال روان در سینماها به نمایش در می آیند.

به گزارش آی فیلم 2، فلم های سینمایی «روز واقعه» و «پرواز در شب» مجوز نمایش مجدد دریافت کردند و ماه محرم در سینماها به نمایش در می آیند.

«سجاد نوروزی» مدیر پردیس سینمایی آزادی ضمن اعلام این خبر گفت: مجوز اکران فلم های «روز واقعه» و «پرواز در شب» اخذ شده و طی دو هفته مقارن با دهه اول محرم به نمایش در می آیند.

فلم سینمایی «روز واقعه» به کارگردانی «شهرام اسدی» و با حضور بازیگرانی چون «علیرضا شجاع‌نوری»، «عزت‌الله انتظامی»، «جمشید مشایخی»، «مهدی فتحی»، «محمدعلی کشاورز»، «حمیده خیرآبادی» و ... در مورد زندگی جوانی تازه داماد و نصرانی (مسیحی) به نام وهب است که این فلم ماجرای پیوستن او به سپاه امام حسین (ع) و پی بردن به حقیقت را روایت می کند.

این فلم در سیزدهمین «جشنواره فلم فجر» حضور داشته و در 5 بخش سیمرغ بلورین دریافت کرده است.

همچنین فلم خاطره انگیز «پرواز در شب» با ایفای نقش زنده یاد «فرج الله سلحشور» و به نویسندگی و کارگردانی زنده‌یاد «رسول ملاقلی‌پور»، روایتگر یک فرقه نظامی ایران است که در محاصره قرار می‌گیرد و ارتباط آن با قول اردو ( فرماندهی نظامی ) قطع می‌شود .

در نهایت چهار تن از رزمندگان انتخاب می‌شوند تا برای درخواست کمک خود را به اردو برسانند. از آن میان سه تن شهید می‌شوند و یک تن خود را به قوماندانی می‌رساند. فرمانده فرقه نیز برای تهیه آب برای سربازان زخمی، محاصره دشمن را می‌شکند، اما شهید می‌شود. قوای کمکی می‌رسد و پس از مقابله با دشمن افراد باقیمانده را نجات می‌دهد.

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر